לסיפור מאלה כל המאמרים

לפני שאת מתחילה לחפש את הנסיך - טיפים להכרויות

חלק א


מאת אוהבים.נט הכרויות

רוב הרווקות או הפנויות שבינינו חולמות על האחד, על אותו נסיך על הסוס הלבן שיגיע לחלוננו ויבטיח לאהוב אותנו בבריאות ובחולי, בעושר ובעוני, עד שהמוות יפריד בינינו.
אבל מה לעשות שזה לא עובד בדיוק כך, האבירים למיניהם בד"כ אינם יודעים שאנו יושבות ומחכות להם, ואנו צריכות לשנס את מותנינו ולפעול בדרך זו או אחרת כדי לנסות להגיע את האחד המיוחל.

אנו מקוות להגיע את המנוחה והנחלה מבלי לחכות חודשים בין פגישה מאכזבת אחת לבאה, מבלי להיגרר לאין סוף פגישות מיותרות עם אנשים שלא היינו רוצה לפגוש לעולם. כמובן שמאוד היינו רוצות להיות מחוזרות, להכיר אנשים מעניינים ואפילו ליהנות בדרך....
לכן, לפני התחלת החיפושים, בכל דרך שלא תהיה, כדאי להיות ממוקדת ולהגדיר לעצמך מספר נקודות:

  1. מה בעצם את מחפשת?
אם להודות על האמת, גבר החלומות נמצא כנראה רק בחלומות. כפי שאנו גם לא נשות חלומות, אלא נשים עצמאיות, עם רצונות ושאיפות, כך גם הגברים בצד השני של המתרס. כדי לגבש לנו חלומות מוצלחים אודות אותו גבר אותו אנחנו מחפשות, עלינו להכיר מקרוב אי-אילו גברים. עלינו ללמוד שלא תמיד הטיפוס הגברי השתקן והסקסי עליו חלמנו הוא זה שאיתו יהיה לנו טוב, ושאולי דווקא האיש החם, הפשוט והחכם שאיתו אנחנו במיטבנו, יכול להיות האדם עמו כדאי לנו לקשור את חיינו. הרבה פעמים התכונות החשובות ביותר נראות לנו כל כך מובנות מאליהן, שאנחנו אפילו לא בודקות את קיומן עד שמאוחר מדי. בקיצור, עלינו להבין מה באמת נחוץ לנו, ואז לחפש את מי שבאמת יעשה לנו טוב.

  2. האינטרנט גדול ורחב... אז איפה תחפשי? 
הדרך היעילה להכיר הרבה גברים מתאימים היא באתרי ההיכרויות הגדולים. אם את משתייכת לקבוצה מסוימת, אולי שווה לך לנסות אתרי הכרויות ייעודיים כמו: הכרויות לדתיים, הכרויות לפרק ב' וכדומה.

ניתן למצוא אתרים אלה על ידי הפעלת חיפוש על מילה כמו "הכרויות". מומלץ להיכנס לכמה אתרים כאלה ולהתרשם טרם הרשמה לאתר ואז ניתן לבחור בשניים שלושה אתרים ולהירשם אליהם. אם אתת חוששת שעלות דמי המנוי בכמה אתרים תהיה "כבדה" עלייך, את תמיד יכולה להירשם לאתרי הכרויות חינם. לידיעתך, דווקא אתרי ההכרויות הגדולים כגון: ג'יידייט או לאבלי הם חינמיים אם רק תדעי היכן להירשם אליהם (טיפ: באינדקס הכרויות חינם בקישור הקודם ההרשמה לכל האתרים היא בחינם). 

דרך מקורית להיכרויות היא דווקא באתרים שלא נועדו דווקא למטרת הכרויות אך בהחלט יכולים להוות כר פורה ליצירת קשרים רומנטיים. אלה יכולים להיות אתרים העוסקים בנושאים הקרובים אלייך כגון תחביבים, אתרי אספנים וכדומה. ייתכן שתגלי שקל יותר להכיר אדם חדש כשאתם חולקים תחומי עניין משותפים.

דרך נוספת להיכרות היא בפייסבוק. נכון שהפייסבוק הוא לא אתר הכרויות  והוא נועד בעיקר לשמירה על קשר עם חברים ומשפחה ולצורך התעדכנות שוטפת בכל מה שקורה איתם, אבל רשימת החברים של כל אחד מהם יכולה להיות מטמון של ממש עבור מי שאיתנו שמחפשת להכיר.

המלצה שלנו: מכיוון שאינך יודעת היכן מסתתר לו הנסיך הפרטי שלך - אל תתמקדי בחיפוש במקום אחד בלבד. אולי זה ייקח קצת יותר מזמנך, אבל ככל שתחשפי למספר גדול יותר של גברים במקומות רבים יותר – כך יגדל הסיכוי שתמצאי אותו.

מכיוון שאתרי הכרויות הם הדרך הראשונה עליה המלצנו – במאמר הבא ניתן עוד כמה טיפים לייעול החיפוש דווקא באתרים אלה.

חלק ב

בחלק א ראינו שהמילים "הכרויות באינטרנט" יכולות לכלול בתוכן שפע של אפשרויות להכיר בחורים מעניינים. כמו כן ציינו שאמנם אתרי הכרויות הם הדרך הפופולארית ביותר למצוא את הנסיך הפרטי שלנו, אבל קיימות עוד אפשרויות ביניהן אתרים העוסקים בתחומי העניין שלנו והפייסבוק כמובן, שמלבד היותו "תחום עניין" די רציני בחיינו (כי עם יד על הלב, מי שאיתנו לא מבלה בו לפחות כמה שעות בשבוע...) הוא פותח בפנינו גם שפע של אפשרויות להכרויות חדשות (גם רומנטיות כמובן).

אך למרות זאת, בעיקר היום, שרובינו גילו שיש חיה שנקראת אתרי הכרויות חינם, אתרי  ההכרויות היו ועדיין הינם הדרך המועדפת על רוב הפנויים והפנויות למציאת החצי השני שלהם. על כן, הטיפים שיובאו בהמשך מתאימים בעיקר להם, למרות שניתן ואפילו מומלץ ליישם חלקים מהם גם אם אתן מכירות בחור נחמד במקום אחר.
אז קדימה, נמשיך לטיפ השלישי:

3  . מה לספר על עצמך?
גלשנו והחלטנו כי הדרך בה נרצה להתחיל היא אתרי הכרויות. השלב הבא הוא פתיחת כרטיס בו אנו נדרשות לספק פרטים אודותינו. יתכן גם שמישהו פנה אלינו בצ'אט של אחד מהאתרים בהם גלשנו או שהכרנו מישהו ממש נחמד בפייסבוק... עדיין, השאלה היא אותה שאלה: מה לספר על עצמנו?
התשובה הקצרה: את האמת. התשובה הארוכה: את התכונות שלנו שבגללן היינו רוצים שיימשכו אלינו. זה בדיוק הזמן לשבת ולחשוב על כך ואז לכתוב את אותן תכונות ובקצרה.

לגבי המראה החיצוני –תמונה בדרך כלל תפתור את הסוגיה הזו. אבל שימי לב שתמונה שאת שולחת (או מעלה לכרטיס האישי שלך) ברורה ועדכנית. בחרי בתמונה בה רואים את פנייך ולא כזו שבה מחצית מפנייך מכוסה בצעיף/משקפיים וכד'. כמו כן, רצוי שהתמונה תהיה קרובה, כלומר שיהיה ניתן לראות אותך בה בברור ולא תמונה בה את מצולמת בגודל פרור על רקע נוף מהמם.
לאחר מכן כדאי לעדכן בפרטים נוספים בדבר מראך החיצוני: גובה, מבנה גוף רזה או רגיל או מלא, צבע ואורך שיער, צבע עיניים, וזהו, בערך.

מה עוד לכתוב? בכל אתרי ההכרויות, גם באתרי הכרויות חינם, ישנם שדות "פתוחים" בהם את יכולה לרשום את שאר הדברים שאת רוצה שמי שיבחר בך יידע: תכונות אופי שחשוב לך שבן זוגך יעריך, כמו יושר, או טוב לב, או מעורבות, או חופש, בעיקר אם אלה התכונות שחשוב לך שיהיו גם בו, תחומי עניין שלך, ודברים שאת אוהבת לעשות.  כדאי גם להוסיף משהו שמייחד אותך לדעתך, איזה משפט מחץ או ציטוט נבחר שנראה לך כי הוא מאפיין אותך. 

4. מה לחפש אצל אחרים?
בין אם נרשמת לאתרי הכרויות  ובין אם החלטת לשוטט בפייסבוק, די ברור שתמצאי יותר משניים-שלושה בחורים שמוצאים חן בעינייך. אז איך תחליטי במי לבחור ולמי לתת את מספר הטלפון שלך?
חשוב כמובן למצוא אנשים שהתכונות שלהם מתאימות לך וחשובות לך ועוד יותר חשוב שאין להם תכונות שמפריעות לך באמת. ואם כבר בתכונות עסקינן, עדיף שתכונות האלה יהיו תכונות שמעידות באמת על אותו אדם (ומראות שהוא השקיע זמן בבחירתן) ולא תכונות בנאליות וסתמיות שניתן למצוא אצל כולם (כמו "רגיש, ספונטני ובעל חוש הומור").

כמו כן, חשוב מאד לבחור באלה המחפשים את אותו סוג קשר כמו שאת מחפשת. אין טעם לבחור במישהו "שלא פנוי רגשית" או שמחפש קשר קליל בלבד אם את מעוניינת בחתונה. יהיה נחמד אם ישנם גם כמה פעילויות ששניכם אוהבים לעשות או תחומי עניין משותפים אך גם אם אין, זה לא אומר שלא תמצאו כמה כאלה בהמשך

5. מתי כדאי להיפגש?
בדרך כלל, לאחר "ההתקשקשות" האינטרנטית עוברים לשיחת טלפון. שיחת הטלפון הראשונה יכולה להיות די מרגשת כיוון שזאת הפעם הראשונה שאת שומעת את קולו של הבחור והיא זאת שקובעת בדרך כלל האם יהיה דייט או לא. 

אם תשאירי את זה בידיו של הבחור, רוב הסיכויים ששיחת הטלפון תארך חמש דקות לכל היותר ומיד הוא יציע שתיפגשו. זה לא שהוא לא מעוניין לשוחח איתך או לשמוע מה יש לך לומר. הוא פשוט לא יודע איך לנהל שיחה טלפונית עם מישהי בפעם הראשונה. זאת בדיוק ההזדמנות שלך לבחון את כישורי השיחה שלך ולהוביל אותה.

אז על מה מדברים עם מישהו שלא פגשת מעולם? מקום טוב להתחיל ממנו הם נושאים שעלו בזמן שהתכתבתם בצ'אט או במייל. מכיוון שמדובר בנושאים שכבר עלו, יהיה קל יותר להתחיל מהם ואז לתת לשיחה לזרום.

נושאים נוספים יכולים לעסוק בדברים שהוא עושה: העבודה שלו, לימודים, תחביבים וכדומה. אולי נראה לך שמדובר בנושאים די בנאליים (והם באמת כאלה...) אבל זכרי שהם מהווים רק את נקודת הפתיחה של השיחה ומשם השמיים הם הגבול...

רצוי מאוד לנהל כמה שיחות טלפוניות לפני שתחליטו להיפגש. שיחות הטלפון יאפשרו לך להכיר את הצד השני טוב יותר, ויתכן שלאחריהן תחליטי כי האדם ממול איננו מתאים לך ופגישה תהיה מיותרת. זוהי דרך יעילה למדי לבדיקת מי מתאים (ובעיקר מי לא מתאים) וכך לצמצם את מספר הדייטים המאכזבים.
בנוסף, גם אם לאחר שיחות הטלפון תחליטי שמתאים לך להיפגש, עצם העובדה שיש לכם כבר "היסטוריה" משותפת תקל על הזרימה של השיחה בדייט עצמו.

אוהבים.נט - אינדקס אתרי הכרויות חינם . כל אתרי ההכרויות שחיפשתם באתר אחד!
מקור המאמר: www.articles.co.il מאמרים.

 
דף הבית  |  הכרויות כללי  |  הכרויות סטודנטים  |  הכרויות נוער  |  הכרויות אקדמאים  |  הכרויות לדתיים  |  הכרויות בחינם  |  הכרויות 50+  |  ספיד דייטינג  |  הכרויות לסביות  |  הכרויות גייז  |  הכרויות נכים  |  יעוץ וסדנאות  |  מאמרים וטיפים